onsdag 19. august 2009

Outlet - Foxtown, Mendrisio, Sveits















Fantastisk outlet like på grensa mellom Italia og Sveits jeg fant da jeg var i Como forrige uke:) Paradis for en shopaholic som meg! Masse salg, og da mener jeg salg 50% på vår og sommerkolleksjoner + de hadde allerede fått inn høstens kolleksjoner.


Gikk mildt sagt amok (som vanlig) hos Dolce & Gabbana! Hva jeg fant kan du se nedenfor. Til min kjære ble det heftig shopping hos Armani.


Merker du kan finne der er bl.a: Dolce & Gabbana, Gucci, Prada, Dior, Armani, YSL, Burberry, Fendi, Polo, La Perla, Valentino, Versace etc. Sjekk linken nedenfor for fullstendig liste.


Beliggenhet: Det enkleste er å fly til Milano Malpensa og leie bil. Og du trenger minst en hel dag! Enormt område fordelt på flere bygninger og etasjer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar